רוצים לדעת מהי הדרך הנכונה להתחיל סרטון טיפים?
למי שעדיין לא יודע סרטון טיפים הוא אחד הדרכים הטובות ביותר להציג את עצמך ואת העסק שלך בפני קהל ברשתות החברתיות. בסרטון טיפים טוב נותנים ערך ותועלת לצופה, ובכך הוא לומד להכיר אותך גם ברמה האישית, גם ביכולות המקצועיות שלך וכמובן זאת הזדמנות נהדרת עבורך להציג את הצד הנדיב שבך שהיא תכונה אהובה ביותר על אנשים, ואנחנו מוקירים תודה לאנשים שהם נדיבים. לכן סיכוי טוב שאותם צופים יתרשמו ממך, ואם תיצור סרטוני טיפים רבים עם ערך טוב ונכון ומותאם למה שהלקוחות שלך רוצים, הרי שתזכה להפוך צופים רבים ללקוחות חדשים.
אז מהו המשפט הראשון שצריך להגיד?
אם תתחילו את הסרט במשפט בסגנון: "הי חברים, לי קוראים שחר פרלמן, אני נמצא היום בטיז-אל-לא מעניין, והיה לי בוקר מטורף שאני חייב לשתף אתכם בבלה, בלה, בלה…" איבדתם את הצופה. אני רוצה לגלות לכם סוד. אף אחד לא צופה בנו כי אנחנו ממש מעניינים אותו. מסתכלים על הסרטונים שלנו כי הצופים רוצים לקבל ממכם ערך כלשהו שיעזור להם. הסבלנות שיש לצופה לפני שהוא ממשיך לגלול הלאה עם האצבע על המסך היא מאוד קצרה ובאורך של שניות ספורות בלבד, ולכן אם לא תתפסו את תשומת הלב של הצופה באותן שניות ראשונות, פספסתם.
ולכן המשפט הראשון שאתם צריכים לומר הוא מה יצא לצופה במידה והוא יצפה בסרט הזה. אם הצופה יבין שהוא יקבל ערך כלשהו בדקות הקרובות של החיים שלו הוא גם יסכים להקדיש את אותם דקות עבורך ועבור הסרט ששהכנת.
לכן הטיפ שלי אליכם היום הוא שקודם כל תכתבו את התוכן לסרטון שלכם, לאחר שקראתם אותו, תנתחו לעצמכם מה הערך שנתתם באותו סרטון ואז תכתבו את בצורה של שאלה שתתחיל במילים: "רוצים לדעת …?" בדיוק כמו שהפוסט הזה התחיל, ואם נשארתם עד כאן, אז כנראה שעוררתי אצלכם את הסקרנות לקריאה, וזה בדיוק אותו המנגנון בסרטון טיפים.
בהצלחה!